duminică, 6 martie 2011

Prajitura cu 1 ou Alba ca Zapada

Prajitura cu 1 ou Alba ca Zapada




Complexitate: medie

Pentru foi avem nevoie de:

300 gr faina
70 gr zahar,
70 gr unt (eu am folosit untura),
1 ou,
1 lingurita bicarbont de amoniu,
100 ml lapte.

Se amesteca faina cu untul (sau untura), zaharul si se adauga oul. Se pune bicarbonatul de amoniu intr-o lingurita si se stoarce zeama de lamaie peste el. Se adauga la ingredientele de mai sus si se omogenizeaza. Se adauga treptat si laptele si se continua omogenizare pana s-a pus tot laptele. Se obtine o compozitie mai moale  care se lasa sa se odihneasca la temperatura camerei 3-4 ore.

Se imparte compozitia in 4 .Pe rand, fiecare foaie, se intinde (putin) pe planseta de lucru presarata cu faina, apoi se muta foaia pe tava care in prealabil am uns-o si am tapetat-o cu faina. Se continua intinsul ei pana se acopera toata tava. Se coc foile la foc potrivit aproximativ 12-15 minute.

Se obtin niste foi de culoare deschisa (alba).


Pentru crema avem nevoie de:

600 ml lapte,
7 linguri pline cu varf cu faina,
200 gr zahar,
1 plic zahar vanilat
200 gr unt.

Se amesteca intr-un castron faina cu putin cate putin lapte (cu grija pentru ca se pot face cocoloase) pana se obtine o pasta mai groasa. Restul laptelui impreuna cu zaharul si zaharul vanilat se pune la fiert. Cand a inceput sa fiarba se adauga faina subtiata cu lapte si se continua fierberea la foc moale. Cand a inceput sa fiarba se adauga faina subtiata cu lapte. Se amesteca in continuu avand grija sa nu se faca cocoloase si sa nu se prinda de cratita.
Compozitia obtinuta se lasa sa se raceasca.

Intr-un castron ceva mai mare se pune untul si se mixeaza pentru a scoate apa din el (si pentru omogenizare). In untul astfel pregatit se adauga treptat cate o lingura din compozitia fiarta. Daca se adauga prea mult deodata din compozitia fiarta se poate taia crema.

O crema reusita are un aspect lucios.

Se imparte crema obtinuta in 3 parti si se umplu foile. Cea de-a 4 foaie se pune deasupra. Se lasa sa stea cateva ore la temperatura camerei pentru a se inmuia foile si inainte de o taia se pudreaza cu zahar pudra.

Sfat: pana sta aluatul sa se odihneasca pregatiti compozitia fiarta pentru crema, iar in timp ce coacem foile, aceasta are timp sa se raceasca.
Sfat: se poate pune in crema si coaja rasa de lamaie.

18 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. Loteria este ceva ce majoritatea oamenilor din lume doresc să câștige, nu doar câștigând la loterie, dar vor să câștige mare, am jucat la loterie de câțiva ani acum, dar nu am câștigat mare, personal întotdeauna cred că există ceva în spatele tuturor câștigătorilor care câștigă mereu mari, pentru că intensitatea mea îmi spune întotdeauna că fiecare lucru este posibil, reușesc să iau legătura cu unul dintre cei mai mari câștigători de loterie din Marea Britanie, l-am întrebat despre succes, și m-a referit la un foarte puternic jucător de vrajă, Dr. Prince, el este într-adevăr un om grozav căruia i-am explicat, fără detalii ascunse, (chiar vreau să câștig loteria atât de rău), a pus-o la treabă și a scris o scrisoare de câteva zile Numere care nu dau greș niciodată, aceste numere au fost cele pe care le-am jucat și am câștigat £ 3,000000,00, 3 milioane de lire sterline, este binecuvântat, și tu poți să-ți schimbi viața și cu ajutorul lui, contactează e-mail: obinnaspelltemple@yahoo.com
    WhatsApp el: +18488416266

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare tuturor celor de pe acest blog, vreau să-mi mulțumesc Dr. Jasper. doctorjaspermagic@gmail.com marele vrăjitor care mă ajută să-mi recuperez fostul după ce am fost înșelat de patru vrăjitori care pretind că sunt adevărați și autentici, am contactat acest mare vrăjitor în punctul în care îmi pierd speranța că nu pot obține omul meu înapoi din nou, am făcut exact ce mi-a cerut acest om să fac și spre cea mai mare surpriză a mea totul se întâmplă așa cum acest mare vrăjitor mi-a spus că se va întâmpla. Omul meu, care nu m-a sunat în ultima lună, m-a sunat după ce Dr. Jasper Malo i-a făcut vraja asupra lui și chiar sunt surprins că există încă un vrăjitor grozav precum Dr. Jasper Malo, care este atât de puternic. Sunt foarte fericit astăzi că-mi văd bărbatul înapoi la mine și chiar mă iubesc mai mult decât oricând înainte de a-l întâlni. Nu mă voi ierta dacă părăsesc acest blog fără a lăsa adresa de e-mail a acestui mare vrăjitor pentru cei dintre voi care ar putea avea nevoie de ajutorul lui pentru a-l contacta. deci iată adresa de e-mail a acestui mare vrăjitor: doctorjaspermagic@gmail.com contactează-o acum și toate problemele tale vor dispărea pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  5. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere
  6. Soțul meu s-a schimbat dramatic față de mine, nu mai comunică. Mă lipsește de respect și mă acuză în mod fals de infidelitate din cauza bârfelor rele... dar sunt pur și simplu UIMIT de rezultatele doctorului Ilekhojie, care a făcut o vrajă de reconciliere pentru mine. Totul merge atât de bine și exact așa cum a spus el că va fi. Chiar dacă a durat 3 zile pentru a progresa complet, a meritat atât de mult pentru că lucrurile sunt aproape la perfecțiune! Modul în care mi-a luat situația și a întors-o complet pentru a-mi oferi exact ceea ce îmi doream este mai presus de mine, dar ceva pe care nu-l voi pune niciodată la îndoială și pe care nu-l voi fi doar recunoscător, Dumnezeu să-l binecuvânteze pe Dr. Ilekhojie pentru că mi-a transformat suferința în fericire. Contactul Dr. Ilekhojie; Whatsapp +2348147400259 sau e-mail {gethelp05@gmail.com}

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutări tuturor celor care citesc această mărturie. Am fost respinsă de soțul meu după 5 ani de căsnicie doar pentru că o altă femeie a avut o vrajă asupra lui și ne-a lăsat pe mine și pe copiii noștri să suferim. Într-o zi, când citeam pe web, am văzut o postare despre cum acest vrăjitor la această adresă gethelp05@gmail.com. I-am trimis un mesaj la adresa lui si mi-a spus ca o femeie a avut o vraja cu sotul meu si mi-a spus ca ma va ajuta sa-l aduc inapoi la mine si dupa 3 zile. L-am crezut și am făcut tot ce mi-a spus că ar trebui să fac și astăzi sunt bucuros să vă spun tuturor că acest Dr Ilekhojie are puterea de a aduce îndrăgostiți înapoi. Acum sunt fericită cu soțul meu. Mulțumesc pentru Dr Ilekhojie E-mailul său: gethelp05@gmail.com sau numărul de telefon: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am multe de spus acum, decât să-i mulțumesc doctorului Ilekhojie pentru că m-a salvat pe mine și pe familia mea din sărăcie. Îmi place să joc la loterie, dar să câștig la mare este întotdeauna problema pentru mine. Nu voi uita niciodată ziua în care am intrat în contact cu Dr. Ilekhojie, a cărui vrajă la loterie m-a făcut un câștigător de 880.000.00 de mii de dolari doar dându-mi numere câștigătoare sigure în 3 zile pentru a juca la loterie după ce a pregătit vraja de loterie pentru mine. Situația mea financiară s-a schimbat definitiv și am început să-mi trăiesc viața de vis după 5 ani de joc la loterie. Mulțumesc Dr. Ilekhojie pentru că sunt foarte recunoscător pentru tot ce ai făcut pentru mine și familia mea. Îi puteți suna sau trimite un mesaj prin WhatsApp cu +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com pentru mai multe informații despre Dr Ilekhojie

    RăspundețiȘtergere
  9. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 3 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut câteva cercetări pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Ilekhojie, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților și a cuplurilor divorțate. L-am contactat și a făcut o vrajă de reconciliere în numele nostru. Spre surprinderea mea, după exact trei zile, soțul meu s-a întors acasă. Așa ne-am împăcat din nou și a fost multă dragoste, bucurie și liniște în familie. De asemenea, puteți contacta Dr Ilekhojie, un puternic vrăjitor pentru soluții. E-mail (gethelp05@gmail.com) sau direct pe Whats App: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt atât de încântat că Căsătoria mea ruptă a fost restabilită. „Ne-am împăcat recent, deși a fost dificil. A trecut mai bine de o lună și totul pare că a revenit la normal. El a început să mă trateze mai bine și a fost un proces de vindecare pentru amândoi. Coșmarul care durase aproape 3 ani înainte să ne despărțim s-a încheiat în sfârșit. Parcă ne-am îndrăgostit din nou! Amândoi am lăsat trecutul în urmă și încercăm să mergem înainte – și pentru prima dată după mult timp, viitorul pare mult mai luminos. Nu pot exprima în cuvinte cât de recunoscător sunt Dr. Ilekhojie! Este ca și cum am redescoperit în sfârșit acele lucruri unul despre celălalt care ne-au făcut să ne îndrăgostim în primul rând. Îți mulțumesc Dr. Ilekhojie pentru că mi-ai salvat Căsnicia ruptă și mi-ai adus soțul înapoi!”. Dacă aveți probleme în căsnicia dvs., contactați-l pe Dr. Ilekhojie prin: (gethelp05@gmail.com) sau sunați/Whatsapp (+2348147400259)

    RăspundețiȘtergere
  11. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei timp de peste 6 luni, toată speranța s-a pierdut. Am crezut că nu mă voi mai întâlni niciodată cu soțul meu pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a ajunge la el. Acest lucru m-a lăsat trist și cu inima frântă până l-am întâlnit pe Dr. Dawn. Acum, i-am explicat totul și ea mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile, spre surprinderea mea, soțul meu a sunat și a început să cerșească la 3 zile după vrajă, acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și noi trăiți fericiți împreună acum, contactați-o pentru ajutor:
    *dacă vrei să-i returnezi pe cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt aici pentru a grăbi această veste bună pentru întreaga lume despre cum am primit ajutor de la DR ISIKOLO, un mare vrăjitor de loterie, care vă va ajuta să faceți o vrajă la loterie și să vă ofere numerele potrivite pentru a câștiga la loterie, nu am crezut. la început, dar pe măsură ce viața a devenit mai grea, am decis să încerc, cheltuiesc atât de mulți bani pe bilete doar ca să mă asigur că câștig. până în ziua în care l-am întâlnit pe Dr. ISIKOLO online, despre care atât de mulți oameni vorbesc că este foarte grozav când vine vorba de vraja la loterie, nu eram sigur de asta, dar i-am dat o încercare, iată că a fost ca o magie Am câștigat 670.000 (Șase sute șaptezeci de mii de euro) la loto cu numerele pe care mi le-a dat. DR ISIKOLO este o persoană cu adevărat de încredere, demnă și de încredere, vă împărtășesc asta, cărora vi-a fost atât de greu să câștigați la loterie. Vă mulțumesc DR ISIKOLO care m-a ajutat să-i contactez adresa de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, puteți să-l WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  13. Logodnicul meu s-a despărțit de mine săptămâna trecută și am fost atât de trist, nu mâncam și nu vorbeam cu nimeni, plângeam mult, eram atât de deprimat și stresat încât am ajuns la spital din cauza tuturor. stresul și depresia. Într-o zi, în timp ce căutam online pentru a obține sfaturi despre dragoste, pentru că îl iubesc și îmi pasă profund de el și vreau doar să fim din nou împreună ca un cuplu. Am găsit un bărbat puternic pe nume Ilekhojie care a rezolvat atât de multe probleme de relație... așa că l-am contactat și i-am explicat totul, apoi doctorul Ilekhojie mi-a spus că se va întoarce la mine în 48 de ore după ce mă va ajuta cu o vrajă de reconciliere. A funcționat perfect așa cum a promis și David s-a întors și a început să-mi ceară să-l accept înapoi. Sunt atât de fericit acum că Dr Ilekhojie a făcut ceea ce a promis. Contactați-l pe Dr. Ilekhohjie, deoarece este 100% garantat și eficient. Trimiteți-i un e-mail la [gethelp05@gmail.com] WhatsApp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine ați venit la Templul lui DR Fady, unde imposibilitatea este foarte posibilă. DR FadyTemple este cunoscut pentru natura, onestitatea și integritatea sa unică. Acest templu a trecut, 10 până la 15 ani și rămânem în același loc. Și am prieteni din întreaga lume pe care Templul i-au binecuvântat, Dovezi pe dovezi. Templul este 100% asigurat. Serviciile sunt 100% asigurate și acordate ca exemple:

    (1) Magia iubirii pentru a reuni fostul iubit 100% asigurat.
    (2) Vrăji pentru a atrage iubitul 100% asigurat.
    (3) Ritualuri de faimă 100% asigurate.
    (4) Magie de frumusețe 100% asigurată.
    (5) Magia supremă a distrugerii asigurată 100%.
    (6) Vrăji pentru ajutor financiar 100% asigurate.
    (7) Pachete pentru noapte și nopți nedormite 100% asigurate.
    (8) Pachet pentru nastere si caldura stomacala 100% asigurata.
    (9) Magia completă a obligațiunii soțului este asigurată 100%.
    (10) Magia dominației 100% asigurată.
    (11) Magia pentru promovarea biroului 100% asigurată.
    (12) Vrăji pentru HIV 100% asigurate.
    (13) Pachetul bolnavilor de cancer 100% asigurat
    (14) Cea mai puternică magie de protecție împotriva oricărui blestem sau spirit rău 100% asigurată.
    (15) Spiritul comandantului Kirikas 100% asigurat.
    (16) Magia demonică a loteriei numerelor norocoase (cele mai puternice) 100% asigurată.
    (17) Magia loialității 100% asigurată.
    (18) Prevenire, Ritualul de evitare și reflecție 100% asigurat.
    (19) Îndepărtarea blocajelor 100% asigurată.
    (20) Traieste cea mai lunga viata cel mult, ritual puternic cu samtomi (permanent). 100% asigurat.
    (21) ABONAMENT NELIMITAT LA RITUAL Predicții, ritualuri 100% asigurate.
    (22) Un ritual de putere și măreție 100% asigurat.
    (23) Magie puternică a separării asigurată 100%.
    (24) SEX PUTERNIC / Viață sexuală mai bună / Nu fi supărat și ești tot timpul în aceeași rutină 100% sigur.
    Serviciile DR Fady sunt foarte autentice, fericirea ta este prioritatea mea. Mărturia vă așteaptă pe toți. Din nou bun venit la Templul Magic al lui DR Fady
    Îl puteți contacta pe e-mail: drfady720@gmail.com
    Sau îi poți WhatsApp la +2349039422406.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  16. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu și soțul MEU ne-am despărțit recent. Suntem căsătoriți de șase ani și a fost o relație abuzivă în toate felurile. Vreau să-mi dau seama și să-mi rezolv propriile probleme, astfel încât să pot fi o mamă și o soție grozave, dar simt că este o pierdere de timp să încerc să-mi rezolv căsnicia pentru că s-a stricat și sunt epuizată din punct de vedere emoțional și vreau doar să o fac. concentrează-te pe copiii mei. Și simt că este nedrept pentru mine să încerc să repar ceva în care sunt singurul care depune eforturi. Sunt așa confuz. Acestea au fost deciziile mele până când am dat peste un articol într-un blog despre cum Ultimate Spell a lui DR WALE, care a ajutat mulți oameni să restabilească căsătoriile/relațiile rupte. L-am contactat repede și mi-a spus ce ar trebui să fac, ceea ce am făcut imediat. În câteva săptămâni, soțul meu s-a întors și cea mai mare parte este că soțul meu s-a schimbat complet, nu mă mai abuzează sau insultă. Astăzi, a devenit un soț iubitor și grijuliu. puteți contacta DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu-mi venea să cred că mă voi reîntâlni vreodată cu fostul meu, eram atât de traumatizată stând singur fără un corp care să stea lângă mine și să fie alături de mine, dar am fost atât de norocos că într-o zi l-am întâlnit pe doctorul DAWN, după ce i-am spus despre starea mea a făcut tot posibilul să-mi vadă prietenul revenind la mine, de fapt după ce a făcut vraja, Fostul meu iubit s-a întors la mine în mai puțin de 48 de ore, fostul meu iubit s-a întors implorându-mă că nu mă va părăsi niciodată din nou. 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație. Este foarte puternic în treburile lui;
    * dragoste
    vrăji * vrăji de atracție
    * dacă îți dorești fostul înapoi
    * opriți divorțul
    * rup obsesiile
    * vindecă accidente vasculare cerebrale și toate bolile
    * vraja protectoare
    * probleme de infertilitate si sarcina
    * vraja de loterie
    * vraja norocoasa
    Contactați Dr. Ediomo pe e-mailul său: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere