marți, 28 decembrie 2010

Prajitura EUROCREM


Prajitura EUROCREM

Dificultate:medie
Satisfactia papilelor gustative: de nedescris


Foi:

9 albusuri,
200 gr zahar,
200 gr nuca macinata,
50 gr faina,
2 linguri cacao,
1/2 pachet praf de copt


Se bat albusurile pana cand aceste devin pufoase, apoi se adauga zaharul putin cate putin, la fel si praful de copt. Se adauga nuca macinata, cacao si faina amestecand usor cu o lingura de lemn de sus in jos, pentru a pastra compozitia pufoasa.

Din aceasta compozitie se coc 3 foi pe dosul tavii.

Intre timp pregatim tava pentru copt: se unge cu grasime (margarina, unt sau untura) apoi se pudreza cu faina.


Crema se prepara astfel:

Cele 9 galbenusuri cu
200 gr zahar,
2 linguri apa,
2 plicuri zahar vanilat.

Se freaca galbenusurile impreuna cu zaharul si zaharul vanilat apoi se adauga cele 2 linguri de apa. Se pune vasul cu compozitie deasupra unui altui vas cu apa fierbinte pe foc mic si se freaca in continuare pana compozitia primeste consistenta unei smantani mai groase. Se lasa sa se raceasca, si cand e rece se amesteca cu un pachet de unt sau margarina.


Crema astfel obtinuta se imparte egal pe doua foi, care se aseaza una peste cealalta. Cea de-a 3 foaie se pune deasupra.


Glazura:

O ciocolata cu lapte (eu am folosit PRIMOLA cu lapte, e foarte buna!), se topeste pe abure (sau in cuptorul cu microunde aprox 30 secunde), se omogenizeaza cu o lingura de lemn; se adauga apoi putin ulei, (ca la maioneza) pentru a subtia ciocolata. Consistenta trebuie sa fie cea a unei smantani mai subtire. Aceasta glazura se pune deasupra celei de-a 3-a foi.


Sfaturi:


Foile se desprind usor de pe tava daca fololositi un cutit cu lama subtire.

Daca aveti 2 tavi de aceeasi dimensiune treaba merge mai repede, cat timp o foaie este la copt se pregateste a doua tava.

Pentru crema eu folosesc combinat 1/2 pachet unt cu 1/2 pachet margarina astfel crema are gustul untului si nu se inmoaie cand este scoasa prajitura din frigider.

Cand taiati prajitura folositi un cutit inmuiat in apa fierbinte, astfel crema nu se va combina cu foile.

4 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 Vindecarea medicamentelor pe bază de plante HPV.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Creo firmemente que compartir esto con ustedes será de ayuda.
    Estaba pasando por una "ruptura" difícil probablemente hace 2 meses y quería recuperar a mi ex, intenté todo lo que pude pero no pude recuperarla hasta que un amigo mío me presentó a un gran lanzador de hechizos en línea llamado Dr. Jasper, en realidad Nunca quise contactarla pero desafortunadamente lo hice por el fuerte amor que tenía por mi ex. esta gran lanzadora de hechizos me dio algunas instrucciones que hice perfectamente, tenía mucha curiosidad porque me dijo que mi ex me llamará dentro de tres días.
    Me sorprendió mucho que dos días después, mi ex, que rompió conmigo y nunca quiso verme ni hablar conmigo, me llamó y me dijo que lamentaba mucho todo lo que sucedió, que debería perdonarla, también dijo que fue un gran error y que ella realmente me ama y quiere que empecemos todo de nuevo... Estoy compartiendo este testimonio porque el gran lanzador de hechizos me lo instruyó como una señal de agradecimiento y para que el mundo entero sepa cuán rápido y poderoso es su hechizo. solo comuníquese con la Dra. Jasper en Gmail, ella es la mejor: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ați venit la Templul lui DR Fady, unde imposibilitatea este foarte posibilă. DR FadyTemple este cunoscut pentru natura, onestitatea și integritatea sa unică. Acest templu a trecut, 10 până la 15 ani și rămânem în același loc. Și am prieteni din întreaga lume pe care Templul i-au binecuvântat, Dovezi pe dovezi. Templul este 100% asigurat. Serviciile sunt 100% asigurate și acordate ca exemple:

    (1) Magia iubirii pentru a reuni fostul iubit 100% asigurat.
    (2) Vrăji pentru a atrage iubitul 100% asigurat.
    (3) Ritualuri de faimă 100% asigurate.
    (4) Magie de frumusețe 100% asigurată.
    (5) Magia supremă a distrugerii asigurată 100%.
    (6) Vrăji pentru ajutor financiar 100% asigurate.
    (7) Pachete pentru noapte și nopți nedormite 100% asigurate.
    (8) Pachet pentru nastere si caldura stomacala 100% asigurata.
    (9) Magia completă a obligațiunii soțului este asigurată 100%.
    (10) Magia dominației 100% asigurată.
    (11) Magia pentru promovarea biroului 100% asigurată.
    (12) Vrăji pentru HIV 100% asigurate.
    (13) Pachetul bolnavilor de cancer 100% asigurat
    (14) Cea mai puternică magie de protecție împotriva oricărui blestem sau spirit rău 100% asigurată.
    (15) Spiritul comandantului Kirikas 100% asigurat.
    (16) Magia demonică a loteriei numerelor norocoase (cele mai puternice) 100% asigurată.
    (17) Magia loialității 100% asigurată.
    (18) Prevenire, Ritualul de evitare și reflecție 100% asigurat.
    (19) Îndepărtarea blocajelor 100% asigurată.
    (20) Traieste cea mai lunga viata cel mult, ritual puternic cu samtomi (permanent). 100% asigurat.
    (21) ABONAMENT NELIMITAT LA RITUAL Predicții, ritualuri 100% asigurate.
    (22) Un ritual de putere și măreție 100% asigurat.
    (23) Magie puternică a separării asigurată 100%.
    (24) SEX PUTERNIC / Viață sexuală mai bună / Nu fi supărat și ești tot timpul în aceeași rutină 100% sigur.
    Serviciile DR Fady sunt foarte autentice, fericirea ta este prioritatea mea. Mărturia vă așteaptă pe toți. Din nou bun venit la Templul Magic al lui DR Fady
    Îl puteți contacta pe e-mail: drfady720@gmail.com
    Sau îi poți WhatsApp la +2349039422406.

    RăspundețiȘtergere
  4. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere