miercuri, 19 ianuarie 2011

Prajitura Rafaello la rece

Rafaello la rece



Complexitate: redusa, este o alternativa a ciocolatei de casa care se face foarte repede si usor

Pentru aceasta avem nevoie de:

200 gr lapte praf,
200 gr zahar pudra,
200 gr unt,
50 gr nuca prajita si macinata.

Se pun toate ingredientele intr-un bol si se ameste cu mana pana se omogenizeaza.

Din acesta compozitie se formeaza bile care dupa dorinta se pot tavali prin nuca de cocos.

Sfat:
Pentru a se omogeniza mai usor compozitia tineti untul la temperatura camerei pentru o jumatate de ora.

Se poate pune in compozitie si esenta de migdale, daca va place aroma.
 

5 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Loteria este ceva ce majoritatea oamenilor din lume doresc să câștige, nu doar câștigând la loterie, dar vor să câștige mare, am jucat la loterie de câțiva ani acum, dar nu am câștigat mare, personal întotdeauna cred că există ceva în spatele tuturor câștigătorilor care câștigă mereu mari, pentru că intensitatea mea îmi spune întotdeauna că fiecare lucru este posibil, reușesc să iau legătura cu unul dintre cei mai mari câștigători de loterie din Marea Britanie, l-am întrebat despre succes, și m-a referit la un foarte puternic jucător de vrajă, Dr. Prince, el este într-adevăr un om grozav căruia i-am explicat, fără detalii ascunse, (chiar vreau să câștig loteria atât de rău), a pus-o la treabă și a scris o scrisoare de câteva zile Numere care nu dau greș niciodată, aceste numere au fost cele pe care le-am jucat și am câștigat £ 3,000000,00, 3 milioane de lire sterline, este binecuvântat, și tu poți să-ți schimbi viața și cu ajutorul lui, contactează e-mail: obinnaspelltemple@yahoo.com
    WhatsApp el: +18488416266

    RăspundețiȘtergere
  3. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ați venit la Templul lui DR Fady, unde imposibilitatea este foarte posibilă. DR FadyTemple este cunoscut pentru natura, onestitatea și integritatea sa unică. Acest templu a trecut, 10 până la 15 ani și rămânem în același loc. Și am prieteni din întreaga lume pe care Templul i-au binecuvântat, Dovezi pe dovezi. Templul este 100% asigurat. Serviciile sunt 100% asigurate și acordate ca exemple:

    (1) Magia iubirii pentru a reuni fostul iubit 100% asigurat.
    (2) Vrăji pentru a atrage iubitul 100% asigurat.
    (3) Ritualuri de faimă 100% asigurate.
    (4) Magie de frumusețe 100% asigurată.
    (5) Magia supremă a distrugerii asigurată 100%.
    (6) Vrăji pentru ajutor financiar 100% asigurate.
    (7) Pachete pentru noapte și nopți nedormite 100% asigurate.
    (8) Pachet pentru nastere si caldura stomacala 100% asigurata.
    (9) Magia completă a obligațiunii soțului este asigurată 100%.
    (10) Magia dominației 100% asigurată.
    (11) Magia pentru promovarea biroului 100% asigurată.
    (12) Vrăji pentru HIV 100% asigurate.
    (13) Pachetul bolnavilor de cancer 100% asigurat
    (14) Cea mai puternică magie de protecție împotriva oricărui blestem sau spirit rău 100% asigurată.
    (15) Spiritul comandantului Kirikas 100% asigurat.
    (16) Magia demonică a loteriei numerelor norocoase (cele mai puternice) 100% asigurată.
    (17) Magia loialității 100% asigurată.
    (18) Prevenire, Ritualul de evitare și reflecție 100% asigurat.
    (19) Îndepărtarea blocajelor 100% asigurată.
    (20) Traieste cea mai lunga viata cel mult, ritual puternic cu samtomi (permanent). 100% asigurat.
    (21) ABONAMENT NELIMITAT LA RITUAL Predicții, ritualuri 100% asigurate.
    (22) Un ritual de putere și măreție 100% asigurat.
    (23) Magie puternică a separării asigurată 100%.
    (24) SEX PUTERNIC / Viață sexuală mai bună / Nu fi supărat și ești tot timpul în aceeași rutină 100% sigur.
    Serviciile DR Fady sunt foarte autentice, fericirea ta este prioritatea mea. Mărturia vă așteaptă pe toți. Din nou bun venit la Templul Magic al lui DR Fady
    Îl puteți contacta pe e-mail: drfady720@gmail.com
    Sau îi poți WhatsApp la +2349039422406.

    RăspundețiȘtergere
  5. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere