luni, 10 ianuarie 2011

Cornulete cu nuca de cocos


 
Cornulete cu nuca de cocos



Complexitate: medie


Pentru aluat avem nevoie de:
2 oua,
200 ml ulei
1 cana lapte,
1/2 pachet drojdie,
2 linguri zahar,
1/2 plic praf de copt,
1 plic zahar vanilat.

Se amesteca cu mixerul cele 2 oua intregi cu zaharul, zaharul vanilat, praful de copt si dojdia. Treptat se adauga laptele si uleiul, compozitia se ingroasa putin.Se adauga faina cat cuprinde pana se obtine un aluat elastic care nu se lipeste de maini.

Acest aluat se imparte in doua parti egale, intr-una din ele se pune 2-3 linguri cacao si se framanta pana se omogenizeaza.

Fiecare jumatate se imparte in 10 pana la 12 bucati (bile).

 


Se ia o bila cu cacaua si se pune deasupra unei alte bile fara cacao. Se intind impreuna sub forma unui cerc.

Acest cerc obtinut se imparte, sub forma de raze, in 8 parti. Acestea se ruleaza dinspre exteriorul cercului, apoi indoim colturile sub forma de cornulet.





Cornuletele la copt incep sa creasca. Se scot din cuptor cand sunt coapte si se lasa sa se raceasca putin. Cat timp cornuletele sunt la cuptor se pregateste siropul in care acestea se vor inmuia.

Pentru sirop avem nevoie de: 200 ml lapte, 300 gr zahar, 1 plic zahar vanilat.
Siropul se fierbe pe foc, amestecand pana se dizolva zaharul. Se lasa sa se raceasca putin apoi se pot inmuia cornuletele pe rand, atatea cate pot incapea in vasul in care am fiert siropul fara a se inghesui prea multe. Se lasa putin sa absoarba din sirop, aproximativ 5 minute,(intre timp pregatim un castron in care am pus nuca de cocos), apoi se tavalesc in nuca de cocos (daca va place mai mult nuca se poate folosi din aceasta in locul nucii de cocos).

Sfat:  Incercati sa inmuiati cornurile in sirop cat timp mai sunt calde, vor fi mai gustoase (mai pufoase)

18 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Creo firmemente que compartir esto con ustedes será de ayuda.
    Estaba pasando por una "ruptura" difícil probablemente hace 2 meses y quería recuperar a mi ex, intenté todo lo que pude pero no pude recuperarla hasta que un amigo mío me presentó a un gran lanzador de hechizos en línea llamado Dr. Jasper, en realidad Nunca quise contactarla pero desafortunadamente lo hice por el fuerte amor que tenía por mi ex. esta gran lanzadora de hechizos me dio algunas instrucciones que hice perfectamente, tenía mucha curiosidad porque me dijo que mi ex me llamará dentro de tres días.
    Me sorprendió mucho que dos días después, mi ex, que rompió conmigo y nunca quiso verme ni hablar conmigo, me llamó y me dijo que lamentaba mucho todo lo que sucedió, que debería perdonarla, también dijo que fue un gran error y que ella realmente me ama y quiere que empecemos todo de nuevo... Estoy compartiendo este testimonio porque el gran lanzador de hechizos me lo instruyó como una señal de agradecimiento y para que el mundo entero sepa cuán rápido y poderoso es su hechizo. solo comuníquese con la Dra. Jasper en Gmail, ella es la mejor: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ați venit la Templul lui DR Fady, unde imposibilitatea este foarte posibilă. DR FadyTemple este cunoscut pentru natura, onestitatea și integritatea sa unică. Acest templu a trecut, 10 până la 15 ani și rămânem în același loc. Și am prieteni din întreaga lume pe care Templul i-au binecuvântat, Dovezi pe dovezi. Templul este 100% asigurat. Serviciile sunt 100% asigurate și acordate ca exemple:

    (1) Magia iubirii pentru a reuni fostul iubit 100% asigurat.
    (2) Vrăji pentru a atrage iubitul 100% asigurat.
    (3) Ritualuri de faimă 100% asigurate.
    (4) Magie de frumusețe 100% asigurată.
    (5) Magia supremă a distrugerii asigurată 100%.
    (6) Vrăji pentru ajutor financiar 100% asigurate.
    (7) Pachete pentru noapte și nopți nedormite 100% asigurate.
    (8) Pachet pentru nastere si caldura stomacala 100% asigurata.
    (9) Magia completă a obligațiunii soțului este asigurată 100%.
    (10) Magia dominației 100% asigurată.
    (11) Magia pentru promovarea biroului 100% asigurată.
    (12) Vrăji pentru HIV 100% asigurate.
    (13) Pachetul bolnavilor de cancer 100% asigurat
    (14) Cea mai puternică magie de protecție împotriva oricărui blestem sau spirit rău 100% asigurată.
    (15) Spiritul comandantului Kirikas 100% asigurat.
    (16) Magia demonică a loteriei numerelor norocoase (cele mai puternice) 100% asigurată.
    (17) Magia loialității 100% asigurată.
    (18) Prevenire, Ritualul de evitare și reflecție 100% asigurat.
    (19) Îndepărtarea blocajelor 100% asigurată.
    (20) Traieste cea mai lunga viata cel mult, ritual puternic cu samtomi (permanent). 100% asigurat.
    (21) ABONAMENT NELIMITAT LA RITUAL Predicții, ritualuri 100% asigurate.
    (22) Un ritual de putere și măreție 100% asigurat.
    (23) Magie puternică a separării asigurată 100%.
    (24) SEX PUTERNIC / Viață sexuală mai bună / Nu fi supărat și ești tot timpul în aceeași rutină 100% sigur.
    Serviciile DR Fady sunt foarte autentice, fericirea ta este prioritatea mea. Mărturia vă așteaptă pe toți. Din nou bun venit la Templul Magic al lui DR Fady
    Îl puteți contacta pe e-mail: drfady720@gmail.com
    Sau îi poți WhatsApp la +2349039422406.

    RăspundețiȘtergere
  5. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot să cred că voodoo a crescut în măsura în care îl poți folosi pentru a câștiga la loterie. Am văzut un comentariu online al unui vrăjitor numit Dr Ajayi care m-a ajutat cu un voodoo care m-a făcut să câștig la loteria Powerball de 450.000 USD. Mi-a mai spus că dacă m-aș fi dus pe milioane aș fi câștigat și eu. Dar problema a fost că poți folosi vraja o singură dată, ceea ce înseamnă că nu există a doua șansă de a juca de două ori, deoarece este împotriva voodoo-ului spus de omul spiritual. Am fost atât de recunoscător pentru că acest lucru nu credeam că va funcționa vreodată, dar astăzi am putut să-mi plătesc datoriile. Dr Ajayi este un om spiritual puternic care vă poate ajuta să rezolvați orice fel de problemă de viață pe care o întâmpinați, fie ea fizică sau spirituală, vă puteți baza în totalitate pe Dr. Ajayi. îl puteți contacta pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau trimiteți un e-mail:drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. După 5 ani de căsnicie cu soțul meu cu 2 copii, soțul meu a început să se poarte ciudat și să iasă cu alte doamne și mi-a arătat dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că divorțează de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre aventura lui cu alte doamne, eu a fost total devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre un vrăjitor pe internet numit Dr DAWN, care îi ajută pe oameni cu probleme de relație și căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit dacă așa ceva va exista vreodată, dar am decis să o fac. Încearcă, când l-am contactat, m-a ajutat să fac o vrajă de dragoste și în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine și a început să-și ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu alte doamne și ai lui cu mine definitiv și pe bune. Contactați acest mare vrăjitor de dragoste pentru relația dvs. - problema căsătoriei sau a infertilității trebuie rezolvată astăzi prin: ( dawnacuna314@gmail.com )
    sau direct WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  8. CĂUTAȚI AJUTOR PENTRU A-ȚI REDUCE EXISTUL LA DVS., CONTACTAȚI ACUM DR ISIKOLO
    Numele meu este Nadia Brancusi Din belșug de bucurie, inima mea vorbește foarte bine despre DR ISIKOLO. A venit în ajutorul meu când viața mea a fost distrusă luni de zile. Iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă și nu știam că era controlat și hipnotizat. Am făcut tot ce am putut ca să-l fac să se întoarcă la mine, dar fără rezultat. A plecat din oraș cu doamna și nu am mai auzit de el și nici măcar nu l-am mai văzut. Am fost în căutarea ajutorului online când am citit despre modul în care DR ISIKOLO a ajutat alte femei care aveau aceleași probleme. L-am contactat și mi-a spus tot ce trebuie făcut, lucru pe care l-am respectat. Așa cum a promis, dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit cu partenerul meu au fost restaurate, iar el a fost curățat de farmecul întunecat pe care l-au pus asupra lui și s-a întors la mine după 48 de ore. DR ISIKOLO este sincer în a ajuta oamenii și vă poate ajuta dacă decideți astăzi să îl contactați. Contactul său de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutare tuturor, ma numesc Edita Caragiale. De ceva vreme, soțul meu locuia într-un alt apartament din cauza presiunii muncii și am fost foarte fericiți împreună, deși a stat departe de noi câteva luni. Nu știam că un coleg de la serviciu avea deja o aventură cu el, ceea ce l-a făcut pe soțul meu să depună de nicăieri un divorț împotriva mea. Știam că ceva nu este în regulă pentru că nu a trebuit niciodată să ne luptăm sau să ne certăm atât de mult ca să-l facem să plece. Am fost traumatizat și caut ajutor pentru a aborda situația care m-a condus la DR ISIKOLO din laudele pe care oamenii i-au făcut-o online. Am discutat pe larg și mi-a spus tot ce trebuia să știu despre ce s-a întâmplat și despre procesul de rezolvare a problemelor. Și-a îndeplinit promisiunile și l-a adus pe soțul meu înapoi la mine, iar procesul de divorț a fost anulat. Acum soțul meu s-a întors acasă la noi și suntem fericiți împreună. Este într-adevăr uimitor cum oamenii pot ajuta cu adevărat pe alții atunci când au nevoie. El te poate ajuta si pe tine. Doar trimite-i prin WhatsApp +2348133261196 sau e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. CÂND CĂUTAȚI UN CASTĂTOR DE VORAȚI DE ÎNCREDERE PENTRU A VA AJUTA ȘI ÎȚI REDUCEȚI EXOSUL, CONTACTAȚI DR. ISIKOLO.
    Bună ziua tuturor. ma numesc Rosita Damian. A fost foarte greu pentru mine când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă. Eram distrus emoțional și nu știam ce să fac ca să-l recuperez. Am fost în dificultate luni de zile și am continuat să caut ajutor de pretutindeni până am ajuns să aflu despre DR ISIKOLO. L-am contactat și i-am explicat problemele mele. A fost dispus să mă ajute și să mă îndemne să respect procedurile, astfel încât să poată restabili dragostea dintre mine și bărbatul meu și, de asemenea, să se asigure că am fost amândoi înapoi unul la celălalt. Am îndeplinit toate cerințele și și-a făcut treaba. După 48 de ore, am primit un mesaj de la iubitul meu în care îmi cerea o întâlnire ca să putem arunca lucrurile la gunoi. Acum suntem din nou împreună și totul datorită lui DR ISIKOLO. El te poate ajuta și pe tine dacă ești dispus să crezi și să rămâi plin de speranță. Doar e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, puteți să-l trimiteți prin WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi marelui vrăjitor DR WALE pentru că mi-a adus înapoi dragul soț. Când soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie, trăiam în dureri pentru că îl iubesc atât de mult, nu știam ce să fac, de fapt am fost confuz până când am întâlnit o prietenă de-a mea pe nume Ella și cu mine. i-a spus prin ce trec, apoi mi-a spus să nu-mi fac griji că și ea a trecut prin aceeași problemă, dar în cazul ei a fost iubitul, apoi m-a dus la un spiritist, un vrăjitor, pe nume DR WALE, care a ajutat-o. înapoi pe iubitul ei, Când l-am contactat pe DR WALE pe WhatsApp +2347054019402, i-am spus problemele mele, după aceea, mi-a spus ce să fac și mi-a spus după ce am făcut ce mi-a spus, după câteva săptămâni soțul meu va veni să se târască pe genunchii lui rugându-mă să-l iert. După câteva săptămâni a venit soțul meu și a început să mă roage, nu m-am așteptat să se întâmple așa de curând, am bătut la ușă, când am deschis ușa, spre cea mai mare surpriză, l-am văzut pe soțul meu în genunchi rugându-mă și pe mine și pe noștri. copiii să-l ierte.
    De asemenea, vindecă tot felul de boli, inclusiv pe cea enumerată mai jos,
    1. HIV/SIDA.
    2. HERPES 1/2.
    3. CANCER.
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig).
    5. Hepatita B.
    6. HIPERTENSIUNEA.
    7. NUMĂR scazut de spermatozoizi.
    8. ASTMB.
    9. PROBLEMA VIRGINIA.
    10. DIAREE.
    11. GRAND.
    12. herpes rece.
    13. AVC.

    Și a făcut și următoarele vrăji,

    1. vrei o căsnicie bună,
    2. ești politician și ai nevoie de protecție,
    3. ai nevoie de o vrajă de dragoste,
    4. vrei să fii un bărbat sau o femeie bogată,
    5. vrei ca partenerul tău să te iubească,
    6. Cauți soție sau soț,
    7. vrei să lucrezi cu o viză în orice țară la alegere,
    8. ești un om de afaceri sau o femeie și vrei ca afacerea ta să se miște,
    9. vrei ca șeful tău să te iubească,
    10. vrei ca sotul sau sotia ta sa te inchine,
    11 Ai nevoie de un loc de muncă,
    12 Ai nevoie de promovare în locul tău de muncă,
    Oricine are problemele enumerate mai sus ar trebui să contacteze DR WALE, marele vrăjitor. Contactați-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce aș fi putut face dacă nu pentru DR WALE care îmi restabilește căsnicia și aduce pace în casa mea, îți voi fi mereu recunoscător DR WALE, soțul meu a plecat pentru o altă femeie, m-a lăsat cu cei trei copii ai noștri, am fost confuz și inima frântă, aproape că am pierdut unul dintre fiul meu în procesele pe care le-am discutat cu un prieten de-al meu și ea mi-a spus despre DR WALE și cum a ajutat-o în trecut, așa că l-am contactat pentru ajutor și mi-a promis că după câteva zile în care soțul meu o să mă sune și să-mi ceară scuze pentru iertare, chiar cred în el pentru că am văzut multe vești bune despre el online, mi-a spus ce să fac și am făcut tot ce mi-a cerut, după câteva zilele mele a sunat telefonul și spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a început să sune și să mă roage să-l iert pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să trec, așa că l-am iertat și acum trăim din nou fericiți. Îi spun totul mulțumesc lui DR WALE, aici sunt contactele lui, dacă treceți prin orice stres conjugal, vă voi sfătui să-l contactați pentru rezolvare și vă promit că toată problema dumneavoastră va fi rezolvată. Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Am citit câteva dintre mărturiile lui DR WALE despre cum a ajutat mulți oameni să-și aducă înapoi iubiții într-o săptămână cu o vrajă de dragoste. Aveam probleme cu iubitul meu, așa că am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc atât de mult bărbatul. a plecat de acasă și a spus că nu mai este interesat de relație fără motiv, am fost în stare de șoc. L-am contactat pe DR WALE și mi-a spus că iubitul meu se va întoarce la mine în câteva săptămâni, DR WALE a făcut o vrajă de dragoste și asta i-a făcut să deschidă ochii iubitului meu pentru a vedea cât de mult ne iubim și s-a întors acasă. În timp ce scriu această mărturie, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Eu și iubitul meu trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât era înainte de a ne despărți. Toate mulțumesc lui DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu iubitul meu. dacă vă confruntați cu orice problemă și doriți o soluție rapidă, contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce să te doare capul, de ce să permiti depresiei să te mănânce când poți doar să-l contactezi pe DR WALE pentru ca el să rezolve problemele cu care te confrunți.
    Aveți un dosar în instanță
    Cauți promovare
    Vrei să câștigi un joc jackpot la loterie
    HIV/SIDA dumneavoastră poate fi vindecat
    Suferiți de un accident vascular cerebral
    Suferi de Rac?
    Ai un număr scăzut de spermatozoizi
    Vrei să-ți repari căsnicia ruptă
    Vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit
    Ai o boală/infecție pe care vrei să o vindeci
    Aveți nevoie de un remediu pentru Herpes Simplex Virus 2/PCOS
    și așa mai departe și așa mai departe.
    contactați-l pe DR WALE astăzi, vă voi aduce înapoi toată fericirea și vă voi face fericit din nou.
    Contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Întotdeauna mi-am dorit să nu pot trăi din cec cu cec sau să am vreo datorie. Am lucrat în contabilitate vreo 20 de ani și abia am reușit să fac rost de bani. Mi s-a părut că de fiecare dată când mă mutam în companie și primeam o mărire de salariu, cheltuielile mele de trai vor crește semnificativ și nu am reușit niciodată să merg înainte. vrăji de loterie. Apoi, într-o zi, cel mai bun prieten al meu mi-a spus adevărul despre ce a făcut când soția lui l-a părăsit. El a făcut o vrajă de dragoste și ea a oprit procedura de divorț și s-au întors împreună. Când mi-a spus asta, am întrebat pe cine a folosit și mi-a dat contactul lor WhatsApp. +2347054019402 și am contactat imediat DR WALE pentru ajutor. Am văzut că au oferit diferite tipuri de vrăji de bani pentru a ajuta la câștigarea la loterie. Am fost imediat intrigat. Întotdeauna am simțit că voi câștiga la loterie cândva. Am avut vraja de loterie cu jackpot și am așteptat câștigul meu. Mi s-a spus să joc la loterie în fiecare săptămână și am făcut ce mi sa spus. Am jucat oricum la loto în fiecare săptămână, așa că nu s-a schimbat nimic. În aproximativ două săptămâni s-a întâmplat. Am câștigat 100.000 de dolari!! Nu pot sa cred! Nu au fost suficienți bani ca să mă pensionez imediat, dar i-am investit bine și mi-a permis să merg la muncă cu normă parțială și mă va ajuta să mă pensionez mult mai devreme. Sunt veșnic recunoscător că l-am găsit pe DR WALE. Îl puteți contacta prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am fost atât de zdrobit când soțul meu de nouă ani m-a părăsit și s-a mutat în Quebec City pentru a fi cu o altă femeie. Durerea a fost prea mare ca să o pot suporta, încât nu am mai suportat-o. Așa că a trebuit să apelez la Internet pentru ajutor până am aflat că DR WALE era adevărata afacere.. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile tale, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru eu, pe care mi-ați garantat rezultatul pozitiv este într-o săptămână, fostul meu soț s-a întors la mine și a fost regretat pentru tot ceea ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericit. DR WALE faci un serviciu grozav oamenilor. Prieteni, în cazul în care aveți nevoie de ajutorul lui DR WALE, vă rugăm să-l WhatsApp pe WhatsApp +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere